Nyheter på Frisörcenter. Barnhusgatan/Rådmansgatan

Hallå på er!

Hoppas ni hade en fin midsommar med massa trevligheter och blommor i håret. Jag började faktiskt tänka på en sak under midsommar.. Varför har man inte blommor i håret oftare? Som en liten accesoar! Inte bara i uppsättningar, utan en helt vanlig tisdag som idag. Ett litet tips från mig till er för att piffa till vardagslooken på sommaren. Jag har även ett till tips till er, ett hett sommartips!

Redken har kommit ut med en ny serie - Nature Rescue

Den innehåller bland annat denna sea spray som doftar otroligt fräscht och har time-touch-doft-kaplsar som gör att det sprids en havsinspirerad doft när du rör vid ditt hår. Hur härligt låter inte det? Det ger även textur och rörelse i håret. Jag rekommenderar den varmt!



Ha en härlig dag i solen! / Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0